میگم قرعه کشی چجوری انجام میشه؟؟؟
Sent from my NokiaX2DS using Tapatalk
میگم قرعه کشی چجوری انجام میشه؟؟؟
Sent from my NokiaX2DS using Tapatalk
Administrator
به هر شرکتکننده یک شماره اختصاص داده میشه و بعد به صورت تصادفی (توسط برنامه کامپیوتری) یکی از شمارهها انتخاب میشن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MEHDI0742 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
===
دوستان، برندگان مشخص شدن و خیلی زود به طور رسمی در همین تاپیک و در وبسایت اصلی معرفی خواهند شد.
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks